DZIAŁ Księgowości załatwia sprawy z zakresu:

  • przyjęcia w poczet członów Spółdzielni,
  • ustania członkostwa w Spółdzielni (skreślenia, wykreślenia, wykluczenia),
  • ustanawiania praw do lokali
  • przekształcania spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu w odrębną własność,
  • zmian związanych z nabyciem lub zbyciem lokalu,
  • wystawiania zaświadczeń o przysługującym  prawie do lokalu,
  • zagadnień związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych,
  • wynajmowania lokali użytkowych (oferty, przetargi, umowy),
  • wystawiania najemcom faktur z tytułu czynszu najmu,
  • ewidencji ilości osób zamieszkujących w lokalu mieszkalnym,
  • naliczania należności za lokale mieszkalne i użytkowe,
  • zadłużeń z tytułu opłaty za mieszkanie i z tytułu czynszu najmu,
  • wezwań do zapłaty,
  • naliczania odsetek od niezapłaconych należności,
  • prowadzenia zagadnień związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych,
  • windykacji należności,

DZIAŁ Administracyjno -TECHNICZNY – załatwia sprawy z zakresu:

  • spraw  remontowych, zleconych przez zarząd
  • spraw inwestycyjnych, j/w
  • eksploatacji lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • utrzymania porządku i ładu na osiedlu,
  • pracy sprzątaczy posesji i konserwatorów,
  • korzystania z urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytkowania przez mieszkańców osiedla,
  • zgłaszania i usuwania usterek i wad budowlanych w lokalu mieszkalnym i użytkowym,
  • dezynfekcji i deratyzacji urządzeń i pomieszczeń na terenie osiedla.
  • prowadzenia zagadnień regresów ubezpieczeniowych.

Zarząd – załatwia sprawy z zakresu:

  • organizowania przetargów na roboty budowlane, projektowe, ich prowadzenia i  sporządzania stosownych umów na wykonywanie robót inwestycyjnych i remontowych,
  • sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad prawidłową i zgodną z dokumentacją techniczną i kosztorysową realizacją robót inwestycyjnych i remontowych,
  • sprawowania przeglądów stanu technicznego zasobów.
  • statutu i obowiązujących regulaminów w Spółdzielni,
  • rejestracji Spółdzielni w Krajowym Rejestrze Sądowym,
  • pracy organów Spółdzielni,
  • pracy pracowników Spółdzielni,
  • wewnętrznych aktów normatywnych oraz uchwał i protokółów organów Spółdzielni,